שנות ה-70

ב-1970 ו-1971, העדכונים ל-DS היו בעיקר לתיבת ההילוכים. בספטמבר 1970 קיבלה ה-DS תיבת הילוכים ידנית עם חמישה הילוכים במקום ארבעה, ושנה מאוחר יותר היא קיבלה תיבה אוטומטית עם שלושה הילוכים מתוצרת ברג-וורנר. לפני שהיא יצאה לגמלאות ביולי 1975, אחרי קריירה מוצלחת שנמשכה עשרים שנה, ה-DS זוכה לעדכון אחרון, וה-DS 21 מוחלפת על ידי ה-DS 23 בספטמבר 1972. גרסה אחרונה זו קיבלה מנוע 2347 סמ”ק עם הזרקת דלק אלקטרונית שהפיק 141 כ”ס והעלה את המהירות המירבית ל-190 קמ”ש.