שנות ה-60

בשנות ה-60 חיזקה ה-DS19 את המוניטין שלה כמכונית מעודנת ונוחה. אחרי הצגת הקבריולט באוקטובר 1960 הגיע השדרוג הראשון למערכת ההנעה במרץ 1961. הספק המנוע עלה מ-75 כ”ס ל-83 כ”ס, מעלה את המהירות המרבית של המכונית ל-150 קמ”ש מרשימים. בספטמבר 1962, ה-DS קיבלה דשבורד חדש, שחור לחלוטין, שתחתיו פס בצבע אפור בהיר, שעליו היה ניתן להתקין את הרדיו האופציונלי, כמו ב-DS 19 Prestige. עם העדכון הראשון לחרטום ב-1962, ה-DS איבדה את הגרילים בכנפיים והוסיפה שני מגיני פגוש מגומי וחצאית פגוש מתוכננת מחדש. העדכון שיפר עוד יורת את האווירודינמיקה של המכונית, הפחית את צריכת הדלק והעלה את המהירות המרבית ל-160 קמ”ש.
אוקטובר 1965, שנה לאחר הצגת ה-DS פאלאס, DS חדשה הוצגה עם מנוע חזק יותר בנפח 2175 סמ”ק הפיק 109 כ”ס והביא את המכונית למהירות של 175 קמ”ש! המודל החדש, DS21, הצטרף להיצע לצד ה-DS 19, שהוצע מאז 1955 (כאשר השם מתייחס לנפח המנוע). ה-DS קיבלה עיצוב חדש לחרטום ב-1967, שבנוסף לעיצוב המשובח שגרר תשבוחות מכל עבר, כלל גם אביזר בטיחות חדשני – הפנסים עוקבי הפניה המפורסמים, שהותקנו כסטנדרט על הגרסאות הבכירות – פרסטיג’, פאלאס וקבריולה. עם פנסים אלו, ה-DS יכלה להאיר אל תוך הפניות!
לאחר שבספטמבר 1968 זכתה ה-DS ללוח מחוונים שכולו שחור וה-DS19 הוחלפה על ידי ה-DS 20, ב-1969 הגיע לוח מחוונים חדש לחלוטין, עם שלושה מחוונים גדולים ומצחיה לכל רוחבו. אבל 1969 תיזכר במיוחד בזכות שיפור משמעותי למנוע. מנוע ה-2175 סמ”ק של ה-DS21 קיבל הזרקת דלק אלקטרונית, שהעלתה את הספק המנוע ל-139 כ”ס, ואת המהירות המירבית למעל 185 קמ”ש. יותר מתמיד, ה-DS חיזקה את מעמדה ביחס למתחרות, ובלטה כמכונית יוצאת מן הכלל מכל בחינה.